Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (4)
- Agentura STUDENT s.r.o. (1)
- IMOS facility, a.s. (1)
- Market Minds s.r.o. (1)
- Ondřej Kostelka (1)
Podle lokalit
Administrativní pracovnice – office manager
FIBRO, spol. s r.o.
Místo práce: Česká republika Karlovy Vary Karlovarský kraj
Druh práce: Office Manager
Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce:
Základní činnosti-zkrácený úvazek:
Personalistika
- náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
- na plánování směn zaměstnanců
- administrativní činnosti spojené s personalistikou
- zboží
- objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
- spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
- hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
- účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
- provozních pokladen
- a archivace smluvní dokumentace
- měsíčních reportů na příslušné úřady
- *činnosti - v rámci plného úvazku: *
- zájmu o IT technologie a se znalostí používání pokročilých funkcí Excelu, nebo praktického využití moderních technologií a AI nástrojů lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů. V budoucnu možnost podílet se na řízení ubytovacího úseku.
Co do vás očekáváme
- vzdělání, nebo studium VŠ
- znalost práce s PC (především programy MS Office), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
- na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
- a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
- přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
- samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
- posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
- a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.
·Atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
- doba po-pát. – možnosti úvazků (30 hod týdně-zkrácený úvazek) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7:00 (8:00)-15:00 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
- personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
- vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Hledáme garanty (odpovědné zástupce) pro podnikatele
500-20,000 Kč/měs.Do našeho týmu hledáme nové odpovědné zástupce, tedy osoby s odborným vzděláním nebo doložitelnou praxí v daném oboru, kteří chtějí pomoci živnostníkům a firmám s rozšířením jejich podnikání. Někteří...
Česká republika, Praha 8, Hlavní město Praha, Praha Částečný úvazek Dlouhodobé Na doma Nástup ihned Na živnostenský list Od 18 let Peníze ihned Pro důchodce Pro studenty
Před 4 dny
-
Informace o pracovním místě Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy. Popis práce: Základní činnosti-zkrácený úvazek: Pers...
Česká republika, Karlovy Vary, Karlovarský kraj, Karlovy Vary Pro studenty S ubytováním Víkendové
Před 3 dny