Filtry brigád

Zveřejněno

Brigády

Podle profese

Podle zaměstnavatele

Podle lokalit

Administrativní pracovnice – office manager

Před 8 dny

Informace o pracovním místě

Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce

Personalistika

    • náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
    • na plánování směn zaměstnanců
    • administrativní činnosti spojené s personalistikou
  • zboží
    • objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
    • spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře

    • účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
    • provozních pokladen
    • a archivace smluvní dokumentace
    • měsíčních reportů na příslušné úřady
    • zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů

Co do vás očekáváme

  • vzdělání, nebo studium VŠ
  • znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
  • na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
  • a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
  • přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
  • samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
  • posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě

Co nabízíme

  • a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.

·Velmi atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času

  • doba po-pát. – možnosti úvazeků (30 hod týdně) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7 (8:00)-15 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
  • personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
  • vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.


Podobné inzeráty

  • Pro placené vyplňování online dotazníků a anket hledáme respondenty z celé ČR ve věku 15 - 75 let. Vše je velmi jednoduché a časově nenáročné, každý týden Vám do mailové schránky zašleme několik dotaz...

    Česká republika, Olomoucký kraj, Olomouc, Olomouc Dlouhodobé Krátkodobé Na doma Nástup ihned Noční Od 15 let Od 18 let Pro důchodce Pro studenty Víkendové

    Před 0 dny

  • Pro placené vyplňování online dotazníků a anket hledáme respondenty z celé ČR ve věku 15 - 75 let. Vše je velmi jednoduché a časově nenáročné, každý týden Vám do mailové schránky zašleme několik dotaz...

    Česká republika, Hradec Králové, Hradec Králové, Královéhradecký kraj Dlouhodobé Krátkodobé Na doma Nástup ihned Noční Od 15 let Od 18 let Pro důchodce Pro studenty Víkendové

    Před 0 dny