Filtry brigád
Zveřejněno
Brigády
- Všechny brigády (233)
- S ubytováním (12)
- Víkendové (83)
- Pro studenty (65)
- Noční (52)
- Od 18 let (52)
- Dlouhodobé (44)
- Nástup ihned (43)
- Pro důchodce (19)
- Od 15 let (16)
- Peníze ihned (15)
- Trvalý pracovní poměr (14)
- Na doma (14)
- Krátkodobé (13)
- Na živnostenský list (9)
- Částečný úvazek (9)
- Z domova (6)
- Vánoční (6)
- Jednorázové (4)
- Na festivalech (2)
- Na léto 2021 (2)
Podle profese
Podle zaměstnavatele
- Všichni zaměstnavatelé (12)
- Coweo Technologies s.r.o. (10)
- FIBRO, spol. s r.o. (1)
- Skischool Yetti (1)
Podle lokalit
Administrativní pracovnice – office manager
FIBRO, spol. s r.o.
Místo práce: Česká republika Karlovy Vary Karlovarský kraj
Druh práce: Office Manager
Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce:
Základní činnosti-zkrácený úvazek:
Personalistika
- náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
- na plánování směn zaměstnanců
- administrativní činnosti spojené s personalistikou
- zboží
- objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
- spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
- hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
- účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
- provozních pokladen
- a archivace smluvní dokumentace
- měsíčních reportů na příslušné úřady
- *činnosti - v rámci plného úvazku: *
- zájmu o IT technologie a se znalostí používání pokročilých funkcí Excelu, nebo praktického využití moderních technologií a AI nástrojů lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů. V budoucnu možnost podílet se na řízení ubytovacího úseku.
Co do vás očekáváme
- vzdělání, nebo studium VŠ
- znalost práce s PC (především programy MS Office), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
- na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
- a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
- přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
- samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
- posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
- a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.
·Atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
- doba po-pát. – možnosti úvazků (30 hod týdně-zkrácený úvazek) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7:00 (8:00)-15:00 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
- personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
- vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.
Štítky:
Podobné inzeráty
-
Úklid bytových domů Praha
Coweo Technologies s.r.o.
O nás Jedná se o práci v úklidu bytových domů. Uklízejí se společné prostory (schodiště, chodby, výtahy, okna a vestibuly). Na základě nabídky vám budou přiděleny domy, o které se budete dlouhodobě s...
Česká republika
Před 1 dny
-
Úklid zastávek MHD (noční)
Coweo Technologies s.r.o.
Náplň práce: Úklid zastávek MHD Vývoz odpadkových košů Práce probíhá v noci, 1× měsíčně i víkendová směna Požadujeme: Spolehlivost, samostatnost, dobrý fyzický stav Řidičký průkaz sk. B podmínko...
Česká republika Noční Víkendové
Před 0 dny