Filtry brigád

Zveřejněno

Brigády

Podle profese

Podle zaměstnavatele

Podle lokalit

Administrativní pracovnice – office manager

FIBRO, spol. s r.o.

Místo práce: Česká republika Karlovy Vary Karlovarský kraj

Druh práce: Office Manager

Před 1 dny

Informace o pracovním místě

Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce:

Základní činnosti-zkrácený úvazek:

Personalistika

    • náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
    • na plánování směn zaměstnanců
    • administrativní činnosti spojené s personalistikou
  • zboží
    • objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
    • spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
  • hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
    • účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
    • provozních pokladen
    • a archivace smluvní dokumentace
    • měsíčních reportů na příslušné úřady
  • *činnosti - v rámci plného úvazku: *
    • zájmu o IT technologie a se znalostí používání pokročilých funkcí Excelu, nebo praktického využití moderních technologií a AI nástrojů lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů. V budoucnu možnost podílet se na řízení ubytovacího úseku.

Co do vás očekáváme

  • vzdělání, nebo studium VŠ
  • znalost práce s PC (především programy MS Office), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
  • na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
  • a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
  • přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
  • samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
  • posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě

Co nabízíme

  • a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.

·Atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času

  • doba po-pát. – možnosti úvazků (30 hod týdně-zkrácený úvazek) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7:00 (8:00)-15:00 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
  • personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
  • vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.


Podobné inzeráty

  • Hledáte přivýdělek k důchodu, mateřské nebo současnému zaměstnání? Připojte se k První novinové společnosti (PNS) a pomozte nám doručovat tiskové zásilky našim zákazníkům. Náplň práce Ranní rozvoz ...

    Česká republika, Jihomoravský kraj, Brno-venkov Dlouhodobé Nástup ihned Od 18 let Pro důchodce

    Před 1 dny

  • Informace o pracovním místě Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy. Popis práce: Základní činnosti-zkrácený úvazek: Pers...

    Česká republika, Karlovy Vary, Karlovarský kraj, Karlovy Vary Pro studenty S ubytováním Víkendové

    Před 1 dny